Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 17 februari 2009

Flera svenska framgångar...

Vad roligt att det fortsätter att gå bra i skidskytte-VM! :-) David Ekholms 5:e plats är ju kanonbra!! Vi får hoppas att hans och Helenas framgångar smittar av sig på de andra!!
Och det ska bli riktigt spännande att se hur mixedstaffettlaget kommer att se ut...

Ikväll tror jag att jag ska ge mig på att titta på 3:ans nya serie "The Mentalist" och se om det är som det verkar vara - en kopia av "Criminal minds"... Kan ju alltid hoppas på att den inte är det för det vore roligare om den var originell!! Jag får återkomma med en recension av den.

Sedan har jag en stor förhoppning om att få sova i natt! Har kommit in i en hemsk fas och har inte kunnat sova mer än några timmar/natt på över en vecka. Börjar känna mig lite väl trött och med det kommer den korta stubinen och det korta tålamodet... och det är jobbigt att gå runt och vara irriterad och trött hela tiden. Det hela började ett par dagar före fullmånen, precis som det brukar för mig, men det brukar inte sitta i så här länge efteråt.
Men just runt fullmånen har jag alltid svårt att sova så lite varulv är man nog... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar