Sök i den här bloggen

Translate

måndag 23 november 2009

En ganska bra vecka!

Äntligen är det första advent och dags för adventsljusstakar, stjärnor, glögg, pepparkakor och ljus!! Det gör det extra mysigt att krypa ner i soffan och läsa en god bok! Jag har inte läst ut något nytt sedan jag skrev förra gången men jag håller på med "Begravd" av Mark Billingham. Den är ganska spännande och jag kommer att skriva mer om den när jag läst ut den.


På fredag är det premiär för "Luftslottet som sprängdes" och den måste man bara se! Så fort jag får tillfälle så ska jag göra det! Jag har riktigt längtat efter den sedan jag såg "Flickan som lekte med elden"!


www.raddajulen.nu kan man rösta på sin favorit i aladdinasken. Tydligen är det dags att återigen byta ut en av sorterna... Gå in och rösta så inte din favorit försvinner!! Nöttryffel har fått min röst! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar