Sök i den här bloggen

Translate

fredag 30 december 2011

Ett spännande nytt år...

Då var det snart slut på 2011 och det har för min del varit ett bra bokår! Jag har läst många spännande böcker och upptäckt (för mig) nya jätteduktiga deckarförfattare, bl.a. Jerker Eriksson och Håkan Axlander-Sundqvist, Kristina Ohlsson och Stefan Tegenfalk!

Gällande böcker ser jag 2012 mest fram emot att få läsa den sista delen i trilogin om Victoria Bergmans svaghet (fortsättningen på "Kråkflickan" och "Hungerelden" av Jerker Eriksson och Håkan Axlander-Sundqvist). Den heter "Pythians anvisningar" och kommer under våren 2012. Jag väntar med stor spänning på den! Men till att börja med kan man i början av året se fram emot nya böcker av bl.a. Jo Nesbø ("Gengångare"), Michael Connelly ("Prövningen") och Mark Billingham ("Så gott som död").

Med dessa tips inför kommande år vill jag önska alla ett Gott Nytt År!!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år. Hoppas du hittar många bra böcker att recensera här. Tack för alla tips i år.

    SvaraRadera
  2. Årets första tips kom just!!

    SvaraRadera