Sök i den här bloggen

Translate

måndag 13 februari 2012

Presenttips inför Alla hjärtans dag

Jag tänkte att jag skulle tipsa om lite (enligt mig) trevliga, roliga, romantiska och mysiga böcker att ge bort på Alla hjärtans dag. Kärleken är väl det största mysteriet av alla så det passar väl lite in här på bloggen i alla fall... Det här är lite olika genrer av böcker så kanske finns det något som passar de ni tycker om!?

"Kärlek : en liten bok om det största i livet" är en alldeles underbart fin bok med vackra foton och citat!










Sedan har vi förstås "Love Letters of Great Men" som blev känd genom "Sex and the city". Den innehåller kärleksbrev som är skrivna av kända män. Mycket romantiskt!









Eller så kanske en diktsamling är en passande present? I så fall kan jag rekommendera "De vackraste kärleksdikterna"! Här finns många av tidernas vackraste kärleksdikter samlade.









En lite sorglig bok har också letat sig in bland tipsen, "P.S. Jag älskar dig" (originaltitel: "P.S. I love you"), men den är så fint skriven att trots det sorgliga så blir den fin, romantisk och mysig. Naturligtvis funkar även filmen!









Hoppas att ni alla får en fin och mysig Alla hjärtans dag!! Med eller utan böcker...

1 kommentar: