Sök i den här bloggen

Translate

fredag 29 mars 2013

Tidningen för bokälskaren - Books & Dreams

Books & Dreams är en perfekt tidning för den som vill läsa författarintervjuer, få boktips och en massa annan trevlig läsning. Jag fick det här senaste numret av Bonnierförlagen AB som recensionsexemplar men jag köpte även förra numret och jag tycker att det är en bra blandning av reportage och tips i båda så jag rekommenderar Books & Dreams till alla som vill läsa om böcker och författare och till er som vill få tips om både det ena och det andra. I det här numret får man t.ex. möta Michael Connelly och Michael Nyqvist, men eftersom jag själv tyckte otroligt mycket om "Kråkflickan", "Hungerelden" och "Pythians anvisningar" så tyckte jag att intervjun med Jerker Eriksson och Håkan Axlander-Sundquist var särskilt intressant. Bl.a. fick jag nu veta att det i år kommer en ny bok, "Glaskroppar", av författarduon (vilket jag ser fram emot!).

Nästa nummer av Books & Dreams kommer den 16 juni 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar