Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 23 juli 2013

"Lobbyisten" av Thomas Bodström

Det här är första boken av Thomas Bodström som jag läst. "Lobbyisten" är väldigt lättläst och den är ganska bra. Det är korta kapitel vilket jag alltid alltid föredrar eftersom jag tycker det bidrar till att hålla spänningen uppe. Bodström skriver deckare som utspelar sig inom den  svenska politiken och spelet om makten i Sverige. Jag tycker att han här har fått till det hyggligt bra och jag tror definitivt att jag kommer att läsa fler böcker av honom.

Här berättar författaren själv om handlingen i boken:



 Jag ger "Lobbyisten" ett medelbetyg eftersom den inte har något som gör att den sticker ut och blir något speciellt. Det är helt enkelt en helt okej deckare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar