Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 17 juli 2013

"Tre deckare"

Det här är en charmig liten idé! En CD-bok med noveller i vykortsformat som gör den till en perfekt present. Jag har själv gett bort två stycken men passade också på att köpa dem till mig själv eftersom jag gillar ljudböcker på sommaren. Nu har jag lyssnat på den ena av dem, "Tre deckare". Det är helt okej deckarnoveller men inget jättebra. Jag kan inte påstå att jag gillar Camilla Läckberg normalt men även den är en hygglig. Som bok blir det ett betyg på två och som presentidé blir det lite högre än så för jag skulle bli glad om jag hittade något sådant här i brevlådan!

CD:n innehåller följande noveller:
"Drömmen om Elisabeth" av Camilla Läckberg
"Dubbelspelet" av Björn Hellberg
"Onda avsikter" av Anna Jansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar