Sök i den här bloggen

Translate

fredag 13 februari 2015

❤︎ Happy Valentine’s Day ❤︎ med filmpremiär av "Fifty Shades of Grey"

Då var det dags för den uppsnackade premiären av filmen "Fifty Shades of Grey"! Jag har läst alla tre böckerna i serien (läs om dem nedan genom att klicka på titlarna) och jag vet inte riktigt vad jag ska tro om filmatiseringen. Alla läsare har säkert skapat sig en egen fantasi och bild av historien så jag tror att det finns en stor risk för att många kommer lämna biosalongerna besvikna, men det är bara att hoppas att jag har fel... Själv kommer jag inte rusa iväg och köpa biljetter men någon gång kommer jag säkert att se filmen.





Ronny Svenssons recension av "Fifty Shades of Grey" i Nyhetsmorgon 12/2. Han recenserar också filmerna "The Woman in black 2: Angel of death", "The Babadook" och "The Riot Club".



Böckerna i E L James serie om Anastasia Steele och Christian Grey:
"Femtio nyanser av honom"
"Femtio nyanser av mörker"
"Femtio nyanser av frihet"

Med det här inlägget önskar jag att alla mina bloggläsare får en mysig och härlig ❤︎ Alla Hjärtans Dag ❤︎ i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar