Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 11 februari 2016

✿ ✿ ✿ TÄVLING ✿ ✿ ✿
Vinn ett signerat exemplar av "Älskaren från huvudkontoret"

Nu har Du chansen att vinna en signerad bok
av Camilla Grebe!



Bonnier Pocket, Månpocket, har gett mig äran att få tävla ut två signerade böcker av Camilla Grebe. Det är två exemplar av pocketutgåvan av "Älskaren från huvudkontoret" som tävlas ut.

Jag har läst boken och tycker att den är väldigt bra och spännande! Vill ni vet mer om vad jag tycker om den så klicka på titeln här ovan.

Tävlingen pågår t.o.m. 20 februari och Du kan vinna en av böckerna genom att kommentera detta inlägg och där:

1. Svara på vem Camilla Grebe har skrivit "Dirigenten från Sankt Petersburg" och "Handlaren från Omsk" tillsammans med!

och

2. Nämna ett av Dina favorittips här på bloggen!

Viktigt!! Glöm inte att skriva kontaktuppgifter så att jag kan kontakta Er som vinner!

När de två vinnarna är utsedda så kommer jag att meddela dem.

Lycka till!! ✿ ✿


14 kommentarer:

  1. Jag vill vinna denna bok.
    Författare: Paul Leander-Engström
    Favorittips: Kråkflickan.
    Kontakt: karl.johan.andersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill också va med och tävla.
    Den är skriven tillsammans med Paul Leander Engström. Mitt favorittips just nu är en relativ ny bok,Jag lät dig gå av Clare Mackintosh.
    Kontakt: anna-corona07@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. emailen blev fel..det ska vara :
      anna_corona07@hotmail.com

      Radera
  3. Vill gärna vinna en bok.
    Medförfattare är Paul Leander Engström.
    Bästa tipset är "Pansarhjärta" av Jo Nesbø.
    Tack vare detta tips har jag nu med stor behållning läst samtliga Nesbös böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hans böcker är verkligen bra!

      Radera
  4. 1. Paul Leander-Engström
    2. Kråkflickan
    ulfeklof@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med tävling när man kan vinna en bok! Har just läst ut en och behöver en ny. /Ulf

      Radera
  5. Kul med tävling! :-)
    Böckerna är skrivna ihop med Paul Leander-Engström.

    Ett tips på bloggen är svårt :-) Hela bloggen är en guldgruva att ösa ur tycker jag. Var inne i en lässvacka när jag fick länken av dig men nu är jag på G igen, tack vare alla härliga tips här!
    Men OK, inläggen om Agata Christies böcker.
    susanne.thornberg(a)gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de fina orden om min blogg! Kul att jag hjälpte dig ur lässvackan!! Jag är verkligen inne i en Agatha Christie-period nu och det är kul att höra att även inlägg om gamla böcker uppskattas :)

      Radera
  6. Paul Leander Engström heter medförfattaren.
    Kryptan av Kate Mosse.

    SvaraRadera
  7. Medförfattare Paul Leander-Engström
    Favorittips: Springfloden
    ingvor.isaksson(a)Hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Helena i Uppsala
    1. Paul Leander-Engström
    2. "101 historiska myter" av Åke Persson och Thomas Oldrup

    SvaraRadera
  9. 1. Paul Leander-Engström
    2. Först vill jag bara säga att jag är imponerad över din fina blogg som ger så många bra tips. Ska jag läsa en bok så är det absolut deckare som gäller och behöver jag tips är det bara att gå in och läsa här. Ditt tips "Stalker" av Lars Kepler låter verkligen intressant och en riktig nervkittlande story är det jag behöver för att komma igång med läsandet.
    amalia.landemark@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för de fina orden om min blogg!! Det värmer! Tycker absolut att du ska satsa på Stalker om du vill börja läsa för det är en riktigt bladvändare! Och gillar du den och kommer in i läsningen så finns det ju en fortsättning på den också!

      Radera