Sök i den hÀr bloggen

Translate

söndag 10 december 2017

"Mord och inga julvisor" đŸ’«đŸ’«

Med "Mord och inga julvisor" önskar jag alla en fin och mysig andra advent!! đŸ’«đŸ’« Novellerna i denna bok Ă€r skrivna av bl.a. Arne Dahl, Amanda Hellberg, Åke Edwardson, Camilla LĂ€ckberg, Katarina Mazetti, Johan Theorin och Dag Öhrlund. Dessutom innehĂ„ller den vinnarbidragen i Semics deckarnovelltĂ€vling. Jag tycker att de allra flesta berĂ€ttelserna i boken hĂ„ller en hög nivĂ„, men kanske inte riktigt alla... Det jag Ă€r mest glad över Ă€r att jag Ă€ntligen fick lĂ€sa nĂ„got av Johan Theorin igen för jag riktigt önskar att han snart kommer med en ny bok!

Det hĂ€r Ă€r definitivt en bok som passar bra att ge som julklapp till den som gillar mordmysterier! 🎁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar