Sök i den här bloggen

Translate

lördag 12 januari 2019

"Samtidigt i New York"

Jag lovade för ett tag sedan att jag skulle skriva ett par rader om min andra adventskalender i bokformat - "Samtidigt i New York". Det är 24 noveller skrivna av olika författare. Den var inte lika bra (och spännande) som "Brustna hjärtans död" (klicka på titeln för att läsa om den) så jag erkänner att jag inte läste en novell/dag som var tanken och jag erkänner också att jag fortfarande inte läst dem alla. Tiden (och intresset) för det försvann i och med att julen kom och tog slut. Antingen kommer jag att fortsätta med den under året eller så sparar jag den och ger den en ny chans i december när det återigen är dags för adventskalendrar. Men som det är just nu så är det andra böcker som lockar mer och därför kommer de att gå före!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar