Sök i den här bloggen

Translate

söndag 21 februari 2016

✿ ✿ ✿ Tävlingen om en signerad bok av Camilla Grebe
är nu avslutad! ✿ ✿ ✿

Nu är tävlingen avslutad och vinnarna har kontaktats via e-post. Tack till alla er som var med och tävlade och tack för alla fina ord om min blogg!! Det värmer massor att höra att ni gillar den! ❤️

Svaret på första frågan är (som alla svarat) Paul Leander-Engström.
Sedan var det väldigt roligt att läsa om vilka böcker ni gillar och jag kan konstatera att många av mina favoriter också är era favoriter! Jag hoppas att ni fortsätter att berätta och dela med er av vad ni tycker.

Till sist vill jag tacka Månpocket Bonnier Pocket för att jag fick tävla ut böckerna och ett stort grattis till er två som vann!! ✿ Böckerna kommer på posten.

Jag hoppas att jag i framtiden kan återkomma med fler tävlingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar