Sök i den här bloggen

Translate

lördag 10 januari 2015

Fler tips om spänning på TV

Jag satsar på ännu ett inlägg om TV-serier. Kanal 5 kör just nu en trailer för "Stalker" och den känns läskigt spännande. Jag hoppas att den är lika bra som trailern antyder. Man får följa LAPD:s Threat Assessment Unit som utreder brott som handlar om stalking.



De sista avsnitten av "Mad men" kommer att visas på svensk TV (Kanal 9) under våren. Jag tycker om den här serien men har tyvärr inte sett alla avsnitt, vilket jag måste göra så småningom. Serien omfattar sju säsonger och trailern nedan är för den sista.



Säsong 4 av "Scandal" kommer att fortsätta på Kanal 11 i vår. Trailern nedan är för första säsongen men visar bra vad serien handlar om.



Och så avslutar jag detta inlägg med lite action. Tredje säsongen av "Person of Interest" kommer att visas på Kanal 9 i vår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar