Sök i den här bloggen

Translate

lördag 28 februari 2015

"True detective" - spännande serie på svt1

Nu har jag tittat på de två första avsnitten av "True detective" på SvtPlay. Jag missade seriestarten på svt1 för ett par veckor sedan. Serien visas på tisdagar kl. 22.00 och när jag såg trailern nedan blev jag sugen på att se den. Huvudrollerna innehavs av Matthew McConaughey (Rust Cohle) och Woody Harrelson (Martin Hart) och de gör ett strålande bra jobb. Nu när jag sett de två första avsnitten så kan jag säga att jag tycker att serien är jättebra och jag hoppas att den fortsätter vara det. Jag ser med spänning fram emot fortsättningen! Nästa avsnitt visas den 3 mars.



Läs mer om serie här (HBO). Glädjande nog är en andra säsong under inspelning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar