Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 12 september 2024

"Helga alla medel" av Ida Axelsson och Åsa Bonelli

Jag är inte särskilt lockad av böcker som handlar om gängkriminalitet. Jag tror det beror på att det kommer för nära då det är så mycket av det runt omkring oss hela tiden. Det rapporteras ju dagligen om nya dåd i nyhetssändningar och tidningar och jag kan känna att det blir för mycket med också en bok på temat. Men eftersom jag gillade den här duons första bok, "Tyst vrede", så mycket så var jag tvungen att lyssna även på "Helga alla medel". Jag är glad att jag gjorde det för det är en väldigt välskriven, intressant, varnande, skrämmande och spännande bok som verkligen griper tag i läsaren/lyssnaren 🤍 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 9 timmar och 55 minuter lång.

"Helga alla medel" är alltså den andra delen i Ida Axelssons och Åsa Bonellis serie om Billie Karlsson och jag ser fram emot att fortsätta följa henne och hennes true crime-podd Sanning framöver 🎧

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar