Sök i den här bloggen

Translate

måndag 2 september 2024

"Skuggvarg" av Frida Skybäck

Den tredje delen i Frida Skybäcks serie om Fredrika Storm heter "Skuggvarg" och den har jag lyssnat på nu. Jag tycker att det är en spännande deckare med en intressant story och helt okej karaktärer. MEN det är där (huvudkaraktärerna) som gör att jag inte ger högre betyg till de här böckerna för hur jag än kämpar så fastnar jag inte riktigt för dem. Men det är jag och det skiljer sig säkert från andra som läser eller lyssnar på dessa böcker. Som deckare så är de riktigt bra 💛 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 11 timmar och 36 minuter lång.

Jag ser fram emot att fortsätta följa den här serien framöver och samtidigt se om karaktärerna till slut lyckas nöta ner mig 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar