Sök i den här bloggen

Translate

lördag 21 september 2024

"Hundra dagar i juli" av Emelie Schepp

När jag såg att Emelie Schepp hade skrivit en bok utanför Jana Berzelius-serien så blev jag väldigt nyfiken och mina förväntningar på "Hundra dagar i juli" var verkligen skyhöga. Därför är det så glädjande att skriva att den här boken är väldigt bra och mycket spännande och om jag ska vara riktigt ärlig så är den bättre än att böckerna i Jana-serien, vilket säger ganska mycket 🧡 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 10 timmar och 28 minuter lång.

"Hundra dagar i juli" är en fristående spänningsroman och det verkar i nuläget inte vara tänkt att bli en serie. Men jag skulle absolut inte ha något emot att fortsätta följa poliserna i Motala ifall de skulle få fler fall på sitt bord... 💥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar