Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 19 september 2024

"Medaljmorden" av C & J Reichard

Jag blev lite nyfiken på "Medaljmorden" innan den kommit och när den sedan snabbt fick ett bra betyg på ljudbokstjänsten så valde jag att lyssna på den. Jag måste säga att jag blev lite besviken. Det är inte en dålig deckare, men jag hade svårt att komma in i handlingen. Lite för att jag inte fick riktigt grepp om karaktärerna förrän i mitten av boken. Spänningen varierade också en del och för min del saknas det där lilla extra. Boken är i alla fall tillräckligt bra för att få ett medelbetyg av mig 🥉 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 12 timmar och 23 minuter lång. 

"Medaljmorden" är den första delen i serien om utredarna vid Solnapolisen av C & J Reichard och om jag kommer att fortsätta följa den får framtiden utvisa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar