Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 29 maj 2024

"Ett fall på Capri" av Anders och Anette de la Motte

Det har kommit en ny mysdeckarserie, Mord under solen, och nu har jag lyssnat på den första delen som heter "Ett fall på Capri". Jag har lyssnat på och läst andra böcker av Anders de la Motte och nu har han skrivit tillsammans med sin fru Anette de la Motte. Jag tycker att det är en charmig story med lika charmiga karaktärer, men betyget blir inte riktigt lika högt som de tidigare böckerna av Anders fått av mig. Men det är en härlig sommarbok att mysa ner i solstolen med så det tycker jag att ni ska göra 💚 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 12 timmar lång.

Jag är ganska säker på att jag kommer att fortsätta följa den här serien framöver för det är definitivt lättsam och spännande underhållning 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar