Sök i den här bloggen

Translate

söndag 5 maj 2024

"Vem minns Anki Braun?" av Sara H. Olsson

Det är väldigt länge sedan jag lyssnade på "Vem minns Anki Braun?" och det finns många skäl till att jag inte skrivit om den innan. Dels så är det inte den bästa mysdeckaren jag lyssnat på, men det beror också på att jag lyssnade på den under mitt blogguppehåll i början av förra året. Det är den sista boken jag har kvar att skriva om från den tiden. Det är som sagt var inte en bok som fängslade mig, men den bjuder på sommar, lite spänning och en gnutta humor 🌿 Ljudboken är uppläst av Gabriella Boris och den är 8 timmar och 19 minuter lång.

"Vem minns Anki Braun?" är den första delen i Sara H. Olssons serie Sommarängen. Som ni förstår så är det inte helt säkert att jag kommer lyssna vidare på serien, men helt omöjligt är det inte 🪻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar