Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 2 maj 2024

"Frälsarkransen" av Kristina Ohlsson

Den fjärde delen i Kristina Ohlssons Strindbergserie är här och jag kände att jag ville lyssna på "Frälsarkransen" så snabbt som möjligt⚡️ Tyvärr blev jag lite besviken den här gången. Storyn är ganska utdragen och det blir inte speciellt spännande förrän precis på slutet, och egentligen knappt då. Själva intrigen är dock bra och karaktärerna har jag gillat från början så boken får trots allt godkänt av mig 💙 Ljudboken är uppläst av Ludvig Josephson och den är 16 timmar och 1 minut lång.

Vill ni ha riktigt nervkittlande spänning så är kanske inte "Frälsarkransen" den bok jag skulle rekommendera först, men vill ni ha en mer mysig sensommardeckare så är detta ett perfekt val 🩷 Glöm bara inte att börja med de tre första delarna om ni missat dem fram till nu. Ni kan som vanligt hitta mer om dem här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar