Sök i den här bloggen

Translate

fredag 31 maj 2024

"De skyldiga" av Michaela Winglycke

Michaela Winglycke har kommit med en ny bok. "De skyldiga" är den första delen i hennes nya serie Morden på Öland. Jag tycker att det är en het okej sommardeckare som absolut passar fint att koppla av med i hängmattan eller i solstolen 💛 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 10 timmar och 23 minuter lång. 

Jag kan inte säga att jag golvades av den här boken så det blir ett medelbetyg för den. Det som främst drar ner omdömet en del är att jag tyckte att den var lite rörig och jag fick ingen direkt känsla för karaktärerna. Trots det så kommer jag ge serien en chans till för ibland handlar en känsla helt enkelt om en själv och inte om boken... Därför ser jag fram emot att se om andra delen i serien kommer att fängsla mig mer. Nu önskar jag er alla en fin fredagskväll 💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar