Sök i den här bloggen

Translate

lördag 1 juni 2024

"De blindas rike" av Louise Penny (originaltitel: "Kingdom of the Blind")

1 juni och jag har valt att lyssna på en vinterbok... Det är lite otypiskt mig, men jag hade svårt att välja vad jag skulle lyssna på så då fick det bli den senaste (på svenska) boken av Louise Penny. Det är alltid ett säkert kort och så var det den här gången också 🤍 "De blindas rike" är den fjortonde delen i serien om kommissarie Gamache. Jag har gillat den här serien från start och även den här boken är mycket välskriven och spännande 💙 Ljudboken är uppläst av Tomas Bolme och den är 16 timmar och 7 minuter lång. 

Den senaste veckan har det kommit många boktips från mig och nej jag har inte lyssnat på dem i den takt tipsen kommit, men jag var sjuk några dagar och det enda jag orkade var att lyssna på böcker så det blev några stycken... Nu ska jag, som motvikt till "De blindas rike", ta mig an en riktigt somrig bok att grotta ner mig i 🌿

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar