Sök i den här bloggen

Translate

söndag 9 juni 2024

"Det går ett tåg mot dödens land" av Sofia Rutbäck Eriksson

Äntligen kom det en ny bokSofia Rutbäck Erikssons underbara serie Arvidträsk 💛 "Det går ett tåg mot dödens land" är den femte boken och den är en precis lika härlig som de tidigare delarna. Jag bara älskar karaktärerna och hela Arvidsträsk och vill egentligen inte att böckerna ska ta slut när jag börjat lyssna på dem 🌺 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 10 timmar och 22 minuter lång. 

Gillar man humoristiska mysdeckare med en hygglig spänningsfaktor så är den här serien ett absolut måste 💖 Själv längtar jag redan efter nästa bok i serien! 

Förvirras inte av omslaget i det här inlägget utan så här har boken sett ut hela tiden jag haft den i bokhyllan, men nu när den kommit verkar omslaget ha ändrats. Däremot så såg den fortfarande ut så här i min spelare... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar