Sök i den här bloggen

Translate

fredag 14 juni 2024

"Blödande hjärtan" av Elly Griffiths (originaltitel: "Bleeding Heart Yard")

En ganska svag bok för att vara skriven av Elly Griffiths - så får jag sammanfatta mitt intryck av "Blödande hjärtan". Det svider verkligen i mitt hjärta att behöva skriva så eftersom hennes böcker brukar vara så bra 💔 Nu har jag ju väldigt höga krav på den här författaren så det innebär inte att den här boken är dålig utan den är mer en helt okej deckare, men tyvärr inte så mycket mer än så 🌺 Ljudboken är uppläst av Angela Kovács och den är 10 timmar och 13 minuter lång. 

"Blödande hjärtan" är den tredje fristående delen i serien om polisinspektör Harbinder Kaur. Jag tycker att de två första delarna ("Främlingen" och "Mordkonsulten") är så mycket bättre 🖤 Vill ni läsa mer om dem så klicka på titlarna och vill ni läsa om andra böcker av den här författaren så söker ni bara på hennes namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar