Sök i den här bloggen

Translate

fredag 7 juni 2024

"Antikjägarens mordguide" av C.L. Miller (originaltitel: "The Antique Hunter's Guide to Murder")

Jag letade efter en mysdeckare och hittade "Antikjägarens mordguide" av C.L. Miller. Boken golvade mig inte direkt utan jag tyckte att den var rörig och seg. Jag hade riktigt svårt att hålla isär karaktärerna och fick aldrig någon känsla för storyn, men jag lyssnade i alla fall ut den och det säger väl att den hade något i alla fall 🔍 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 10 timmar och 1 minut lång. 

"Antikjägarens mordguide" är den första delen i serien Antikmorden. Det är svårt att säga om jag kommer att fortsätta följa serien framöver, men jag stänger inte dörren helt i alla fall. Som vanligt kommer det bero på hur konkurrensen kommer att se ut... 🌻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar