Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 4 juni 2024

"Skuggan" av Lars Wernström

Jag såg för ett tag sedan att Lars Wernström kommer med en ny bok i dag och insåg att jag låg efter i hans serie Privatutredare Erik Sandell. Nu har jag lyssnat ifatt och jag är så glad för det! "Skuggan" är den tredje delen i serien och den är mist lika bra som de två första böckerna 💜 Ljudboken är uppläst av Björn Bengtsson och den är 9 timmar och 35 minuter lång. 

Om ni inte redan hittat till den är serien så är det dags att göra det nu för böckerna är välskrivna, spännande och intressanta. Dessutom är karaktärerna fängslande och av den typen att man vill veta mer om dem. Enligt mig så är det här en riktigt läsvärd serie och det ska bli mig ett nöje att snart lyssna på den fjärde boken 💙 Vill ni veta mer om böckerna före "Skuggan" så söker ni bara på författarens namn i sökrutan ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar