Sök i den här bloggen

Translate

söndag 16 juni 2024

"Sångfågeln" av Anki Edvinsson

Här blev jag allt lite lurad av omslaget på boken... Jag trodde att jag startade en sommardeckare, men "Sångfågeln" visar sig utspela sig mitt i smällkalla vintern så tji fick jag. Men bortser jag från det så är detta en spännande och välskriven deckare som jag tycker håller samma klass som de tidigare delarna i serien om poliserna Charlotte von Klint och Per Berg 💚 Ljudboken är uppläst av Maria Lyckow och den är 11 timmar och 58 minuter lång. 

"Sångfågeln" är den (officiella) tredje delen i serien, men det finns en tidigare utgiven bok i serien som jag anser är den första delen. Ni hittar mer om alla tidigare böcker här på bloggen genom att söka på Anki Edvinsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar