Sök i den här bloggen

Translate

måndag 17 juni 2024

"Brottsjön" av Johanna Mo

Nu har jag lyssnat på den femte delen i serien Ölandsbrotten av Johanna Mo och det är också finalen på serien. Jag har verkligen uppskattat den här serien mycket och jag tycker att allt knyts ihop på ett sätt som gör att jag som läsare känner mig nöjd 💙 "Brottsjön" bjuder på spänning i somrig miljö och det är precis vad jag önskar den här tiden på året 💜 Ljudboken är uppläst av Marie Richardson och den är 11 timmar och 18 minuter lång.

"Brottsjön" är kanske inte den bästa boken i serien, men det är en helt okej sommardeckare så den är absolut läsvärd 🌸 Vill ni veta mer om de tidigare delarna i den här serien så gör ni som vanligt - söker på författarens namn i sökrutan ovan. Ni kommer då också hitta fler spännande böcker av den här författaren 🤍 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar