Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 6 juni 2024

"Blodspår" av Jørgen Jæger (originaltitel: "Blodskrift")

Jag blev så glad när jag såg att Lind & co i sommar kommer ge ut de första böckerna i Jørgen Jæger serie om Ole Vik och Cecilie Hopen på svenska. Äntligen får vi veta hur allt startade 💚 "Blodspår" är alltså den första delen i serien och nu har jag lyssnat på den. Den är lika bra som de senare böckerna så jag rekommenderar den å det varmaste 💛 Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är 12 timmar och 58 minuter lång.

Det fina nu är att jag inte alls behöver vänta så länge innan jag kan lyssna andra boken i serien 🔥 Vill ni veta mer om de senare böckerna i den här serien så söker ni bara på författarens namn i sökrutan ovan.

Så med en norsk bok önskar jag er alla en fin nationaldag! 🇸🇪 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar