Sök i den här bloggen

Translate

lördag 25 mars 2023

"Dödsblomman" av Mikael Ressem

Kanske kommer det vara Mikael Ressems böcker jag kommer sakna mest framöver (om "ljudbokskonflikten" fortsätter) eftersom jag alltid uppskattar dem. De kanske inte är de mest nervkittlande böckerna i genren, men de ligger i toppskiktet över de mest underhållande deckarna som finns där ute. Karaktärerna, som är så skruvade de bara kan bli, är en stor del i att jag uppskattar allt jag läste av den här författaren 💚 "Dödsblomman" är den femtonde delen i serien om ambulanssjuksköterskan Erik Sandström och jag tröttnar inte på dem.  Återigen hamnar Erik, Birger, Ulla, Patrik, Gösta, Lucifer och de andra i en hisnande historia som man inte kan förutspå slutet på... Därför rekommenderar jag er å det varmaste att läsa eller lyssna på "Dödsblomman" 🌺 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg (som enligt mig är en av de bästa uppläsarna!) och den är 9 timmar och 19 minuter lång. Ni hittar många fler böcker av den här författaren här på bloggen genom att söka på hans namn i sökrutan ovan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar