Sök i den här bloggen

Translate

måndag 20 mars 2023

"Som vi lekte" av Ninni Schulman

Det här är ännu en riktig höjdarbok som jag lyssnat på i år 💚 Ninni Schulman har påbörjat en ny serie, Siljanserien, där den fd polisen Ingrid Wolt är i fokus. Hon är på flykt undan sitt förflutna och har precis släppts ur fängelset Hinseberg. Jag gillar direkt karaktären och jag tror att den här serien kommer att bli en lika stor succé som författarens tidigare böcker i Hagforsserien (ni kan läsa om dem här på bloggen). "Som vi lekte" är en riktigt fängslande och spännande bok som hade mig fast från start och jag längtar redan efter fortsättningen 💙 Jag rekommenderar alla deckarälskare att läsa eller lyssna på "Som vi lekte"

Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 11 timmar och 40 minuter lång. 

Som ni förstår så betar jag nu av de böcker jag hittills lyssnat på i år och jag kan lova er att det kommer fler tips som håller samma höga klass som den här boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar