Sök i den här bloggen

Translate

söndag 26 mars 2023

"Himmelsgården" av Nilla Kjellsdotter

En bok som jag sett fram mycket emot är "Himmelsgården" av Nilla Kjellsdotter. Detta eftersom jag tyckte mycket om "I rättvisans blod" och "Flickan i stenparken" som är de två första böckerna om Mija Wadö. (Ja jag vet att den första boken inte räknas in i serien, men den handlar om Wadö så jag räknar med den.) Även här i den tredje delen (officiellt del 2) har Kjellsdotter lyckats skriva en utomordentligt bra och spännande story som jag sträcklyssnade på 💛 Har ni inte redan upptäckt den här serien och den här författaren så är det dags att göra det nu 💚 ...och själv får jag väl helt enkelt hålla tummarna för att jag kommer kunna ta del av dem i framtiden också...

Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 11 timmar och 50 minuter lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar