Sök i den här bloggen

Translate

fredag 31 mars 2023

"En sista önskan" av Jonas Moström

Jag fortsätter att tipsa om böcker jag lyssnade på under mitt blogguppehåll. Turen har nu kommit till "En sista önskan" av Jonas Moström. Det är den första delen i hans nya kortserie Unga Nathalie Svensson. Här får vi lära känna Nathalie, från serien om Nathalie Svensson och Johan Axberg, från unga år. När den här boken börjar har hon inte ens bestämt sig för att läsa psykologi. Jag tycker att det är en bra och hyggligt spännande bok och det är kul att få ta del av Natalies bakgrund 🤍 Man behöver inte alls ha läst Moströms andra serie om Natalie för att läsa den här boken, men har ni inte läst den serien så rekommenderar jag såklart den också 💛 Ni kan läsa mer om de böckerna här på bloggen.

Ljudboken är uppläst av Eva Röse och den är endast 2 timmar och 43 minuter lång. Så det kanske är en perfekt bok att njuta av om man vill ha en lugn stund under stundande påskhelg 🐣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar