Sök i den här bloggen

Translate

måndag 5 februari 2024

"De föräldralösa barnens ö" av Max Seeck (originaltitel: "Loukko")

Jag blev väldigt glad när jag såg att det kommit en ny bok i Max Seecks serie om Jessica Niemi 💛 "De föräldralösa barnens ö" är den fjärde delen och de tidigare böckerna har varit väldigt spännande och välskrivna. (Ni hittar mer om dem genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan.) Därför var mina förväntningar på den här boken skyhöga och även om detta också är en spännande och bra deckare så tycker jag inte att den riktigt når de tidigare delarnas nivå. Men den är trots det absolut så bra att den är läsvärd 🤍 Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 9 timmar och 52 minuter lång.

Jag hoppas att det kommer att komma många fler böcker av den här författaren framöver för han är en skicklig spänningsberättare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar