Sök i den här bloggen

Translate

lördag 24 februari 2024

"Kartografen" av Anette Hemming (originaltitel: "Kartografen")

Det är ett tag sedan jag lyssnade på "Kartografen", men jag har inte kommit mig för att skriva om den här förrän nu. Detta är en hyggligt spännande deckare med en intressant vinkling. Jag hade lite svårt att bestämma mig för vad jag tyckte om boken, men eftersom den är annorlunda och på något sätt fängslade mig så landar jag i att den är godkänd med ett relativt stort plus efter 🤍 Ljudboken är uppläst av Ludvig Josephson och den är 13 timmar och 47 minuter lång.

"Kartografen" är inte en del i någon serie utan det är en fristående bok. Däremot så är det inte omöjligt att skriva en fortsättning på den ifall Anette Hemming skulle bli sugen på det. Hur det än blir med det så kommer jag hålla ögonen öppna efter fler böcker av den här författaren i framtiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar