Sök i den här bloggen

Translate

söndag 4 februari 2024

"Kodnamn Medusa" av Mikael Ressem

Japp, nu blir det mer Mikael Ressem! Jag har nu lyssnat på "Kodnamn Medusa" som är den fjärde delen i serien Sjukvårdens nationella insatsgrupp och den är lika spännande som de tidigare delarna 🔥 Efter att ha lyssnat på den här boken är jag i fas med den här serien inför utgivningen av den femte delen i maj. Jag ser verkligen fram emot den också 💛 Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 10 timmar och 32 minuter lång. 

Det jag gillar mest med Mikael Ressems böcker är att han är så skicklig på att kombinera spänning med humor samt att hans karaktärer alltid är unika och fängslande. Jag blir aldrig besviken. Jag ser fram emot att lyssna på fler spännande och roliga böcker av honom framöver 🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar