Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 31 januari 2024

"Sista ordet" av Edvard Fenvik

Det är väldigt länge sedan jag lyssnade på första delen ("Blodsband") i Edvard Fenviks serie om kriminalinspektörerna Oscar Bodfors och Sasha Blagojevic och eftersom jag gillade den så är det nästan oförklarligt att det dröjt så länge för mig att lyssna på den andra delen. Även "Sista ordet" är en spännande deckare. Det tog mig ett litet tag att komma in i handlingen, men när jag väl gjorde det var jag fast 💛 Ljudboken är uppläst av Reine Brynolfsson och den är 9 timmar och 23 minuter lång.

Det går att lyssna på "Sista ordet" som fristående bok, men jag rekommenderar båda delarna 💚 Det finns också en tredje del som jag hoppas att jag snart kommer att lyssna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar