Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 11 januari 2024

"Döden på slottet" av Sofia Rutbäck Eriksson

Jag kände för en humoristisk mysdeckare och valet föll på "Döden på slottet". Det är den tredje delen i Sofia Rutbäck Erikssons serie Morden runt med Herkules Persson och den gav mig den underhållning jag var ute efter 💚 Vill ni veta mer om de tidigare delarna så söker ni bara efter dem här på bloggen. Rutbäck Eriksson är genialisk på att bygga karaktärer och det är främst de som gör att jag gillar alla hennes böcker så mycket 💙 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 5 timmar och 7 minuter lång. 

Utöver den här serien så rekommenderar jag å det varmaste också den här författarens utomordentligt roliga och spännande serie Arvidsträsk 🤍 Jag har även när det gäller Morden runt med Herkules Persson kvar någon redan utgiven bok som jag snart kommer att lyssna på. Dessutom kommer det en ny del redan i februari så det är något att se fram emot 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar