Sök i den här bloggen

Translate

fredag 12 januari 2024

"Judassveket" av Jørgen Jæger (originaltitel: "Judasskuddet")

Jag fortsätter att försöka komma ifatt i alla mina favoritserier som jag inte kunde följa som jag ville innan jag bytte ljudbokstjänst. En av dem är serien om Cecilie Hopen och Ole Vik av Jørgen Jæger. "Judassveket" är den fjärde delen och den är lika välskriven som de tre första böckerna. Det är intressanta karaktärer och en hissnande historia som höll mig fängslad från första stavelsen till sista 💙 Ljudboken är uppläst av Magnus Roosmann och den är 13 timmar och 14 minuter lång. 

Ni kan som vanligt läsa mer om de tidigare böckerna i serien genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. För egen del slipper jag vänta på ännu en del eftersom det redan finns en till utgiven på svenska. Det kommer inte dröja alltför länge innan jag lyssnar på den 🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar