Sök i den här bloggen

Translate

måndag 22 januari 2024

"Vilseledaren" av Viveca Sten

Den här boken sparade jag när den kom så att jag kunde lyssna på den i januari då handlingen i den utspelar sig. "Vilseledaren" är den fjärde delen i Viveca Stens serie Åremorden och det är en helt okej deckare, men inget som sticker ut. Jag tycker nog att det är den sämsta delen av de som kommit. Ni kan som vanligt läsa om de tidigare böckerna genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan. Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 10 timmar och 53 minuter lång.

Det är inget speciellt som gör att jag inte ger boken bättre betyg än godkänt utan det är mer att det saknas någon extra krydda eller knorr som skulle wow:at mig. Överlag så är den här serien i alla fall läsvärd 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar