Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 2 januari 2024

"Ett stråk av karma" av Tony Fischier

2023:s sista bok avslutades som 2024:s första bok och vilken fullträff jag lyckades hitta 💜 Nu är jag inte så chockad över just det eftersom jag hittills inte blivit besviken på en enda stavelse av Tony Fischier. "Ett stråk av karma" är den fjärde delen i serien om Niklas Ragnvik och den är precis lika bra som de tre tidigare delarna. Om ni som deckarälskare mot all förmodan missat den här serien så måste ni börja läsa/lyssna på böckerna NU 💙 Ljudboken är uppläst av Jonas Malmsjö och den är 18 timmar och 14 minuter lång. Det kanske låter som för långt, men jag kan verkligen lova att det inte är det. För min del hade den kunnat vara dubbelt så lång för man vill bara läsa/lyssna mer...

Förra årets bokår och detta bokår började alltså på topp för min del och nu när jag är "fri" från julböckerna så hoppas jag kunna dyka ner i en mängd spännande och fängslande deckare 🤍 Men att slå "Ett stråk av karma kommer bli svårt"... Och med det önskar jag er god fortsättning på 2024! ✨

Ni hittar mer om de tidigare böckerna i den här serien genom att söka på författarens namn i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar