Sök i den här bloggen

Translate

onsdag 17 januari 2024

"Kidnappad" av Samuel Karlsson

Jag har nu lyssnat på den senaste delen i Samuel Karlssons serie om Jessica Jackson. Det var ett tag sedan den kom men det är först nu jag har kunnat och haft tid att lyssna på den. Jag har gillat den här serien från start så det är med sorg i hjärtat jag skriver att den här boken inte alls håller måttet. Det är för mycket av precis allt. Det var så jag också kände när jag släppte den här författarens serie om Louise Hård och det är verkligen tråkigt att båda serierna spårar ur. Betyget för "Kidnappad" blir inte ens godkänt. Ljudboken är uppläst av Gunilla Leining och den är 9 timmar och 28 minuter lång.

"Kidnappad" är den sjätte delen i den här serien och jag är inte säker på att jag skulle läsa/lyssna på fler böcker om det skulle bli en fortsättning. Tyvärr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar