Sök i den här bloggen

Translate

lördag 6 januari 2024

"Sista bilden" av Tina Frennstedt

Äntligen har jag kunnat lyssna på den fjärde och senaste delen i serien Cold case 🤍 "Sista bilden" är lika spännande och välskriven som de tidigare böckerna i den här serien. Jag gillar alla Tina Frennstedts böcker och rekommenderar dem varmt till alla som gillar deckare 🖤 Ljudboken är uppläst av Mirja Turestedt och den är 11 timmar och 36 minuter lång.

Jag är lite extra förtjust i deckare som leder bakåt i tiden. Det ger den där lilla extra kryddan till spänningen och då är ju en serie som Cold case alldeles perfekt att gotta ner sig med. Man kan absolut läsa eller lyssna på "Sista bilden" utan att ha läst de tidigare tre delarna, men jag tycker att alla fyra böckerna är så bra så jag rekommenderar er att börja från början, om ni inte redan gjort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar