Sök i den här bloggen

Translate

torsdag 25 januari 2024

"Nattens öga" av Cilla och Rolf Börjlind

Jag har nu lyssnat på "Nattens öga" som är den åttonde delen i serien om Olivia Rönning och Tom Stilton. Den här serien började väldigt bra och har till största delen hållit en hög klass även om jag kanske tycker att det dippat lite emellanåt. Om ni vill veta mer om det så söker ni på författarnas namn i sökrutan ovan och genom att göra det så kan ni läsa mer om alla de tidigare delarna. "Nattens öga" får av mig ett medelbetyg. Jag tycker att den är läsvärd främst eftersom jag tycker att det är en intressant story 🖤 Ljudboken är uppläst av Nina Zanjani och den är 9 timmar och 46 minuter lång. 

Cilla och Rolf Börjlind skriver väldigt bra och temana i böckerna är alltid samhällsaktuella. Så även i "Nattens öga" då den handlar om de mänskliga följderna efter Rysslands fruktansvärda invasion av Ukraina. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar