Sök i den här bloggen

Translate

tisdag 23 januari 2024

"Skinn" av Sara Strömberg

Jag vet inte varför jag inte lyssnat på den här boken tidigare. "Skinn" är den tredje delen i Sara Strömbergs utomordentligt bra och och välskrivna serie om journalisten Vera Bergström 💜 Har ni mot all förmodan missat dessa böcker så måste ni läsa eller lyssna på dem nu. Det är inte något speciellt högt tempo, men det är otroligt spännande ändå. Karaktärerna är också intressanta och bidrar till att man bara vill vidare i storyn 🤍 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 14 timmar och 7 minuter lång. 

Ni kan som vanligt läsa mer om de tidigare delarna genom att söka på författarens namn i sökruta ovan. Själv hoppas jag att det kommer fler böcker om Vera Bergström för jag gillar verkligen den här serien 💜 Det går att läsa "Skinn" som fristående bok, men jag rekommenderar definitivt alla tre böckerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar