Sök i den här bloggen

Translate

fredag 5 januari 2024

"Herrens ängel" av Mikael Ressem

Efter att ha lyssnat på julkalendern "Fallet med den nakna spanjoren" av Mikael Ressem så blev jag så sugen på att lyssna på mer av honom. Som tur är så har jag några av hans redan utgivna böcker kvar eftersom min förra ljudbokstjänst inte fick tillhandahålla dem. Jag valde att fortsätta med serien om Erik Sandström. "Herrens ängel" är den fjortonde delen och jag tycker att den är lika underhållande som de tidigare delarna 🧡 Ljudboken är uppläst av Fredde Granberg och den är 9 timmar och 2 minuter lång. 

Ni kan läsa om många fler böcker av den här författaren här på bloggen. Ni gör precis som vanligt - söker på hans namn i sökrutan ovan. Missade ni julkalendern så finns den nu som komplett bok. Man kan läsa eller lyssna på "Herrens ängel" som fristående bok, men då missar man en hel massa roliga och spännande deckare. Nu önskar jag er en fin fredag och trettonhelg! 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar