Sök i den hÀr bloggen

Translate

fredag 1 december 2023

🎄 JULKALENDER 🎄 "Fallet med den nakna spanjoren - Lucka 1" av Mikael Ressem

Det hĂ€r Ă€r definitivt den julkalender jag lĂ€ngtat mest efter och dĂ€rför sparade jag den till sist för presentation hĂ€r pĂ„ bloggen ⭐️ Jag Ă€r vĂ€ldigt förtjust i Mikael Ressem, hans böcker och speciellt hans karaktĂ€rer. HĂ€r i "Fallet med den nakna spanjoren" Ă€r det kriminalkommissarien Gösta Svenningsson och hans bĂ€ttre hĂ€lft, obduktionsteknikern Lucifer Mattsson frĂ„n serien om Erik Sandström som Ă€r huvudkaraktĂ€rerna. De har nu startat en detektivbyrĂ„ i Söderhamn.

Efter att ha lyssnat pĂ„ första luckan (som Ă€r 32 minuter lĂ„ng och upplĂ€st av Fredde Granberg) Ă€r jag helt fast och jag kommer helt klart att fortsĂ€tta följa Gösta och Lucifer nu i december nĂ€r de försöker lösa fallet med den nakna spanjoren 💙 Vill ni skratta lite och samtidigt underhĂ„llas av en spĂ€nnande berĂ€ttelse sĂ„ tycker jag att ni ocksĂ„ ska göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar