Sök i den hÀr bloggen

Translate

mÄndag 25 december 2023

🎄 "Elva dagar" av Stav Sherez (originaltitel: "Eleven Days") 🎄

God fortsĂ€ttning pĂ„ julen! 🎄 Hoppas att ni alla hade en fin julafton đŸ’« Som jag skrev i ett tidigare inlĂ€gg hade jag lite svĂ„rt att hitta spĂ€nnande böcker med en story som utspelar sig över jul, men "Elva dagar" av Stav Sherez gör det. Det Ă€r en hyggligt spĂ€nnande men lite rörig bok, i alla fall upplevde jag den sĂ„. Det kan bero pĂ„ att det Ă€r den andra delen i serien Carrigan och Miller och att jag inte lyssnat pĂ„ eller lĂ€st den första delen. Oavsett sĂ„ bjöd boken pĂ„ spĂ€nning och lite, lite julkĂ€nsla och det var ju det jag var ute efter sĂ„ betyget blir godkĂ€nt ❄️ Ljudboken Ă€r upplĂ€st av Dan Kandell och den Ă€r 15 timmar och 41 minuter lĂ„ng.

Nu ska jag Ă„tergĂ„ till julmyset, vilket för min del delvis innebĂ€r spĂ€nnande och mysiga böcker sĂ„ jag Ă„terkommer med fler tips dagarna framöver 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar