Sök i den här bloggen

Translate

fredag 15 december 2023

"Andra sidan månen" av Mari Jungstedt

Den här fredagen bjuder jag på ett boktips inför nyår 💫 "Andra sidan månen" är den andra delen i Mari Jungstedts serie Málagasviten och även om den utspelar sig kring nyår så går det såklart att läsa eller lyssna på den nu också. För mig var det förra årets nyårsbok så det är ett tag sedan jag lyssnade på den. Jag valde den just pga när handlingen utspelar sig och jag tycker att det är en spännande bok även om jag föredrar Knutasböckerna av denna författare 🖤 Ljudboken är uppläst av Katarina Ewerlöf och den är 7 timmar och 25 minuter lång.

Med denna bok önskar jag er en fin fredagskväll! 🌛 Vill ni läsa om fler böcker av den här författaren så gör ni som vanligt - söker på namnet i sökrutan ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar